Content marketing
Content marketing to nic innego jak treść. To narzędzie, które umożliwia zwiększenie liczby klientów i wzrost sprzedaży. Treści na stronie powinny być merytoryczne, interesujące i atrakcyjne wizualnie, tak by były dostosowane do potrzeb odbiorców danej marki. Content buduje relacje z klientem. Należy jednak pamiętać, że jest to proces. Działania z nim związane wiążą się z aktualizacją treści na przestrzeni czasu. Zalety content marketingu:
W content marketing bardzo ważne jest, aby treść była dopasowana do danej społeczności i reagowała na jej potrzeby. Przed zbudowaniem contentu trzeba odpowiedzieć sobie na pytania jakie mógłby postawić potencjalny klient i odpowiedzieć na nie w taki sposób, aby zawierały potrzebne informacje i zapewniły więź z odbiorcą. Użyteczna treść rozwiązuje problemy, rozjaśnia sprawę, podpowiada rozwiązania oraz wytycza następne kroki. Kiedy potencjalny klient znajdzie odpowiedzi na nurtujące go pytania, obdarza nadawcę zaufaniem i sympatią. Odpowiednia treść może przynieść wiele zysku, dlatego tak ważna jest strategia content marketingowa.
Aby zbudować relacje z klientem trzeba popracować nad publikacją treści, która powinna być przekazana w przekonujący i nienachalny sposób promująca produkt lub usługę. Należy regularnie dostarczać wartościowych treści budujących rozpoznawalność i świadomość marki. Tworząc relacje z klientem- jego przywiązanie i lojalność.