Jak poprawić wizerunek swojej marki?
Jeśli chodzi o marki, istnieje atut, który jest bezcenny: zaufanie.
Jest odpowiedzialny za przekonanie osoby do zakupu twoich produktów lub usług. To ten, który ułatwia Twoim zadowolonym konsumentom polecanie Twojej marki. Zaufanie to takie, które tworzy bliskie więzi i stabilne relacje między Twoją firmą a jej klientami. Ale jak możesz zdobyć lojalność klientów? Odpowiedź leży w reklamie marki.
Ten rodzaj reklamy ma na celu wzmocnienie i pozycjonowanie Twojej marki i filozofii w umysłach konsumentów w celu stworzenia trwałych relacji.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o tej koncepcji marketingowej i czym różni się ona od reklamy produktów.
Czym jest reklama marki?
Reklama marki to ta, która ma na celu ujawnienie Twojej marki w taki sposób, aby wzmocnić relacje z grupą docelową. Jak widać, zawsze mówimy o marce, a nie o produktach lub usługach, które może zaoferować Twoja firma.
Celem jest pomóc ludziom zrozumieć, czym jest Twoja marka i co ją napędza. Twoje wartości i zasady. Twoja identyfikacja wizualna marki.
Wszystko to wynika z faktu, że firmy zdały sobie sprawę, że ich sukces nie może zależeć od jednego produktu czy usługi. Bo co by się stało, gdyby pewnego dnia ten gwiezdny produkt nie był już wymagany przez społeczeństwo? Czy firma musiałaby zostać zamknięta?
Dlatego muszą pójść dalej i stworzyć niezapomniany, niepowtarzalny i godny zaufania wizerunek. Obraz, który sprzyja bliskim więzom ze społeczeństwem i otwiera kanały zaufania i lojalności wobec marki.
Dlaczego reklama marki?
Promuj tożsamość swojej firmy
Tożsamość Twojej marki to znacznie więcej niż Twoje logo. To czcionki, kolory, obecność w internecie, elementy wizualne. To jest jakiekolwiek odniesienie do twojej firmy.
Firmy takie jak Nike, Coca Cola, Apple, Disney od wielu lat są w stanie rozwijać kampanie reklamowe marki, do tego stopnia, że wystarczy zobaczyć ich logo, aby wiedzieć, kim są.
Buduj zaufanie do marki
Jak powiedzieliśmy na początku, ludzie częściej kupują od marki, której ufają, niż od jakiejkolwiek innej marki. Badanie opublikowane przez Adobe stwierdza, że zaufanie do firmy przekłada się na wzrost:
- Sprzedaż
- Polecenia do znajomych
- Subskrypcje programu lojalnościowego
- Pozytywne recenzje i komentarze
- Twórz spersonalizowane doświadczenia.
- Nie przytłaczaj ich natrętną reklamą.
- Dziel się wiedzą, radami i rekomendacjami.
- Wspieraj sprawy społeczne istotne dla Twoich odbiorców.
- Sponsoruj wydarzenia.
Buduj silne i długoterminowe relacje ze swoimi potencjalnymi klientami
Łącząc się na poziomie emocjonalnym, reklama marki pozwala potencjalnym klientom być ciekawym dowiedzenia się więcej o Twojej firmie. Ponadto te znaczące komunikaty generują interakcję i są podstawą bliskich relacji międzyludzkich.
Zalecamy posiadanie chwytliwych haseł, które są łatwe do zapamiętania i, w kilku słowach, przyciągają ludzi.
Popraw rozpoznawalność swojej marki
To uznanie ostatecznie ma pozytywny wpływ na sprzedaż, polecenia i konsumpcję.
Jaka jest różnica między reklamą marki a reklamą produktów?
Jak dotąd jasne jest, że strategia reklamowa marki jest obowiązkowa dla każdej firmy. Ale czym różni się od reklamy produktów? W praktyce, jak je rozdzielić?
Prawda jest taka, że nie jest to takie skomplikowane. Pierwszą rzeczą, o której musisz jasno powiedzieć, jest to, że reklama marki odnosi się przede wszystkim do wysiłków firmy, aby zbudować swoją reputację i dać się poznać.
Jeśli porównamy obie opcje, możemy powiedzieć, że reklama produktów ma znacznie węższy nacisk. Odpowiada za definiowanie i promowanie korzyści płynących z jednego produktu, a jego wyniki są łatwiejsze do zmierzenia.
Udane przykłady reklamy dużych marek firmowych
Dziś widzimy setki i tysiące organizacji desperacko starających się wyróżnić i przyciągnąć uwagę konsumentów. Dlatego ważniejsze niż kiedykolwiek jest prowadzenie dobrej kampanii reklamowej marki.
Istnieje wiele przykładów reklamy marki, które mogą służyć jako inspiracja, oto 3 przypadki marek, którym udało się skorzystać z marketingu marki.
Wniosek
Reklama marki powinna być najwyższym priorytetem dla każdego zespołu marketingowego. Chociaż jego wyniki są widoczne w dłuższej perspektywie, opłaca się wzmocnić świadomość marki i pozycjonowanie. Tworzyć spójne relacje. I budować zaufanie.
Jeśli jesteś gotowy, aby zacząć inwestować zasoby w tego typu wysiłek, zalecamy skontaktowanie się ze specjalistami w tej dziedzinie. Sortlist wspiera pracę każdej z agencji brandingowych na tej liście i sugeruje, abyś zapoznał się z wynikami, które osiągnęły ze swoimi klientami. (Source: https://www.sortlist.com/blog/brand-advertising/)
Upewnij się, że rozumiesz, że branding można jeszcze bardziej wzmocnić poprzez fundamentalne zrozumienie, jak sprzedawać usługi projektowania stron internetowych, ponieważ Twoje możliwości brandingowe poprawiają się dzięki obu sposobom zrozumienia perspektywy klienta, a dzięki zrozumieniu funkcji projektowania stron internetowych sprzedaży możesz lepiej poznać całą skalę samego brandingu.
Polecane posty
Tryb ciemny na stronach internetowych
Tryb ciemny na stronach internetowych W ostatnich latach tryb ciemny stał się nie tylko estetycznym…
Jak prawidłowo używać tagów nagłówka w postach i stronach WordPress? H1 H2 H3 + wskazówki SEO
Prawidłowe użycie tagów nagłówka w WordPress Tagi nagłówków (H1, H2, H3 itd.) są kluczowym elementem…
Jak poprawić wizerunek swojej marki?
Jak poprawić wizerunek swojej marki? Jeśli chodzi o marki, istnieje atut, który jest bezcenny: zaufanie.…
Co to jest UX?
Co to jest UX? Czy UX może przynieść dużo korzyści? Jeśli prowadzisz lub zamierzasz prowadzić…